Μέρος 7 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Magic Vibes Massage Studio


Ξεκίνησα να τρίβω την μύτη μου πάνω στην κλειτορίδα της πριν ξαναξεκινήσω να την βυζάνω δυνατά. Πήγε να παραπονεθεί ότι δεν μπορούσε άλλο, αλλά ήταν ήδη πολύ αργά. Ξεκίνησα ήδη να την βυζάνω. Ταυτόχρονα έχωσα και τα δυο μου δάχτυλα μέσα στο υγρό της μουνί, και μούγκριξε από ηδονή. Με το ένα της χέρι κρατούσε το κεφάλι μου και με το άλλο μου χάιδευε τα μαλλιά.


Γινε ερωτικό μοντέλο


Ξάπλωσε έτσι ώστε να απολαύσει ακόμη ένα γλείψιμο για ακόμη μια φορά. Ξαφνικά έγινα ανυπόμονος και αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι. Καθώς την έγλειφα, έβαλα τα δάχτυλα μου από το μουνι της και ξεκίνησα να της χαϊδεύω την κωλοτρυπίδα.


Η κωλότρυπα της ήταν πάρα πολύ υγρή από τα υγρά των προηγούμενων οργασμών της. Καθώς την έγλειφα ξεκίνησα να της πιέζω πιο πολύ την κωλότρυπα της και αυτή άρχισε να αναστενάζει πιο δυνατά.


Είχε ακόμη ένα δυνατό όργασμό και έχυσε μέσα στο στόμα μου, αγνοώντας το γεγονός ότι είχα ήδη καρφώσει το ένα δάχτυλο μου μέσα στο κωλαράκι της. Μόλις έχυσε έβγαλα το δάκτυλο από τον κώλο της και ξεκίνησα να της γλείφω το ταλαιπωρημένο από οργασμούς μουνί της.


Αυτός είναι ο τέταρτος οργασμός μέχρι τώρα. Θα σταματήσουμε; μου είπε με κάπως νευριασμένο ύφος. Πριν προλάβω να της απαντήσω, ο ήχος από το φούρνο ακούστηκε και το φαγητό ήταν έτοιμο.


Της είπα ότι, μπορούσα να κάνω της προκαλεσω και περισσότερους από 4 οργασμούς αλλά της είπα ότι θα έπρεπε να αποφυλακίσει την πούτσα μου αν ήθελε περισσότερους...


Μέρος 8

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μερος 7 -VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μέρος 7 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας